چاپ    ارسال به دوست

 

 

حضور ارزیابان اعتباربخشی ملی در بیمارستان قمر بنی‌هاشم(ع) جوین

به گزارش وبدا، تیم ارزیابان اعتباربخشی ملی از وزارت بهداشت با حضور در بیمارستان قمر بنی‌هاشم(ع) شهرستان جوین، به بررسی شاخص‌های ارزیابی در بخش‌های مختلف این مرکز درمانی پرداختند.

دکتر محمدامین اسلامی، رئیس بیمارستان، با اشاره به حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ارتقای زیرساخت‌ها و تجهیزات، گفت: حضور متخصصان در رشته‌های مختلف از جمله داخلی، جراحی، زنان، اطفال، بیهوشی، اعصاب و روان، پوست و ENT از نقاط قوت بیمارستان به‌شمار می‌رود.

 وی با قدردانی از ارزیابان وزارت بهداشت، اظهار داشت: پیشنهادات مطرح‌شده در راستای بهبود کیفیت خدمات درمانی بررسی و در کوتاه‌ترین زمان اجرایی خواهد شد تا خدماتی در شأن مردم شریف منطقه ارائه شود.

 

تاریخ درج خبر: سه شنبه ١٣ آبان ١٤٠٤    / شماره خبر:  ٢٠٥٤١  / تعداد بازدید:  102

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: