چاپ    ارسال به دوست

 

 

برگزاری جشن روز جهانی بهداشت دست

عزم مشترک برای ارتقای ایمنی بیمار؛ برگزاری جشن بهداشت دست با مشارکت بیمارستان‌های واسعی و حشمتیه

بهداشت دست، به عنوان سنگ‌بنای پیشگیری از عفونت‌های بیمارستانی و ساده‌ترین و در عین حال مؤثرترین راه برای حفظ سلامت بیماران و کادر درمان شناخته می‌شود. در همین راستا و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ مراقبت و ایمنی، جشن «بهداشت دست» با همکاری مشترک و هم‌افزایی کادر درمان بیمارستان‌های «واسعی» و «حشمتیه» برگزار شد.

این رویداد که با محوریت ارتقای آگاهی و بازآموزی استانداردهای جهانی بهداشت دست برگزار گردید، بستری مناسب برای تبادل تجربیات میان متخصصان هر دو مرکز درمانی فراهم آورد. در طول این برنامه، با اجرای کارگاه‌های آموزشی، نمایش‌های آموزشی (Role Play) و مرور پروتکل‌های «پنج لحظه مهم برای بهداشت دست»، اهمیت رعایت دقیق این اصول در کاهش نرخ عفونت‌های بیمارستانی و افزایش کیفیت خدمات درمانی به شکلی پویا مورد تأکید قرار گرفت.

برگزاری این جشن مشترک، علاوه بر جنبه‌های آموزشی، نشان‌دهنده اتحاد و تعامل سازنده میان دو مرکز درمانی برای رسیدن به یک هدف متعالی است: «تضمین سلامت بیماران با دستان ایمن».بیایید با رعایت بهداشت دست، حافظ سلامت هم‌نوعان خود باشیم.

 

تاریخ درج خبر: چهارشنبه ١٦ ارديبهشت ١٤٠٥    / شماره خبر:  ٢٠٨١٢  / تعداد بازدید:  27

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: