چاپ    ارسال به دوست

 

 

قدردانی از زحمات کارکنان بخش خدمات بیمارستان حشمتیه در روز کارگر

به مناسبت روز بزرگداشت مقام کار و کارگر، ریاست و تیم مدیریت بیمارستان حشمتیه، با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان، از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران خدمات تقدیر و تشکر  کردند.

 

در این بازدید، ریاست و مدیریت بیمارستان ضمن تکریم نقش کلیدی کارکنان بخش خدمات در حفظ سلامت، نظافت و ایجاد محیطی آرام برای بیماران، ضمن ابراز خرسندی از دقت و تعهد این همکاران، از زحمات شبانه‌روزی آن‌ها قدردانی نمود. 

 

تاریخ درج خبر: سه شنبه ١٥ ارديبهشت ١٤٠٥    / شماره خبر:  ٢٠٨١١  / تعداد بازدید:  32

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: