پرسشنامه رضایت سنجی بیماران - بیمارستان حشمتیه

بسمه تعالی

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه

پرسشنامه رضایت سنجی بیماران

با سلام و آرزوی سلامتی

این پرسشنامه به منظور سنجش میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده در بیمارستان تهیه شده است. خواهشمند است به سوالات مطرح شده با دقت پاسخ دهید تا شما نیز در افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده سهیم باشید.

توجه: پاسخ‌های شما بدون نام و محرمانه خواهد بود و تکمیل این فرم هیچگونه تأثیری در روند درمان شما نخواهد داشت.

(پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما سپاسگزاریم.)

اطلاعات پذیرش و دموگرافیک

اولین مراجعه بین ۲ تا ۴ مراجعه بیش از ۴ مراجعه
کمتر از ۲۵ سال ۲۵-۳۰ ۳۰-۴۵ بیشتر از ۴۵ مرد زن
متأهل مجرد سایر بیمار همراه بیمار مصاحبه‌گر
زیردیپلم دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا و بالاتر
صبح عصر شب مراجعه سرپایی به اورژانس
انتقال از طریق ۱۱۵
مراجعه از درمانگاه تخصصی
مراجعه از مطب
مراجعه سرپایی (دیگر)

سنجش میزان رضایت از خدمات

سوالات مربوط به بیمار کاملاً راضی راضی ناراضی کاملاً ناراضی
کادر پزشکی
آیا پزشکان در اولین ویزیت خود را به شما معرفی می‌نمایند؟
آیا از نحوه برخورد پزشک معالج خود راضی هستید؟
آیا از زمان انجام ویزیت در بخش توسط پزشک معالج رضایت دارید؟
آیا پزشک معالج آموزش‌های لازم را در مورد بیماری به شما ارائه نموده است؟
آیا از دسترسی به پزشک معالج خود در صورت نیاز راضی هستید؟
آیا از رعایت و حفظ حریم خصوصی خود توسط پزشک معالج در زمان معاینه رضایت دارید؟
کادر پرستاری
آیا پرسنل پرستاری در ابتدای هر شیفت خود را به شما معرفی می‌نمایند؟
آیا از نحوه برخورد پرسنل پرستاری راضی هستید؟
آیا از ارائه آموزش‌های لازم (رژیم غذایی، میزان فعالیت و...) توسط پرسنل پرستاری راضی هستید؟
آیا از دسترسی به پرسنل پرستاری در صورت نیاز راضی هستید؟
آیا از رعایت و حفظ حریم خصوصی خود (استفاده از پاراوان یا پرده) توسط پرسنل پرستاری در زمان ارائه مراقبت راضی هستید؟
آیا در زمان ارائه خدمت پرستاری از پرسنل همگن یا همجنس استفاده می‌شود؟
پرسنل کمک پرستار
آیا از عملکرد پرسنل کمک پرستار در خصوص تعویض لباس و ملحفه راضی هستید؟
آیا از دسترسی به پرسنل کمک پرستار در صورت نیاز راضی هستید؟
آیا در زمان ارائه خدمت (تعویض لباس و ملحفه) حریم خصوصی شما را با استفاده از پرده یا پاراوان حفظ می‌نمایند؟
آیا در زمان ارائه خدمت (تعویض لباس و ملحفه) از پرسنل همگن یا همجنس استفاده می‌نمایند؟
پرسنل خدمات
آیا از نحوه برخورد پرسنل خدمات رضایت دارید؟
آیا از راهنمایی پرسنل خدمات راضی هستید؟
آیا از عملکرد پرسنل خدمات در خصوص نظافت بخش راضی هستید؟
آیا از دسترسی به پرسنل خدمات در صورت نیاز راضی هستید؟
آیا در زمان ارائه خدمت (نظافت بخش) برای ورود به اتاق در می‌زنند؟
واحد تغذیه
آیا نحوه برخورد و رفتار مسئول توزیع غذا با شما مناسب است؟
آیا از کیفیت غذا راضی هستید؟
آیا از مقدار غذای توزیع شده رضایت دارید؟
آیا در رعایت بهداشت در توزیع غذا راضی هستید؟
آیا از زمان توزیع غذا رضایت دارید؟
آیا رژیم غذایی توصیه شده توسط پزشک به شما تحویل می‌گردد؟
امکانات رفاهی
آیا از وضعیت سکوت و آرامش بخش رضایت دارید؟
آیا از وضعیت تخت‌ها، کمد، تشک و پتو رضایت دارید؟
آیا از وضعیت تهویه اتاق‌ها راضی هستید؟
آیا از سیستم گرمایش و سرمایشی اتاق خود راضی هستید؟
آیا از وضعیت بهداشتی و نظافتی اتاق بستری، بخش، سرویس‌های بهداشتی راضی هستید؟
آیا از امکانات در نظر گرفته شده (صندلی، آب جوش و ...) راضی هستید؟
آیا از امکانات در نظر گرفته شده برای انجام فرائض دینی راضی هستید؟
آیا از دسترسی به زنگ احضار پرستار رضایت دارید؟
آیا از امکانات کیف بهداشتی رضایت دارید؟
آیا علائم راهنما، تابلو و خط کشی‌ها برای مراجعه به واحدهای مختلف مناسب است؟
بلی خیر